Eenvoud kan zo mooi zijn - Reisverslag uit San Millán de la Cogolla, Spanje van Edric - WaarBenJij.nu Eenvoud kan zo mooi zijn - Reisverslag uit San Millán de la Cogolla, Spanje van Edric - WaarBenJij.nu

Eenvoud kan zo mooi zijn

Door: Edric

Blijf op de hoogte en volg Edric

28 Augustus 2018 | Spanje, San Millán de la Cogolla

Goed, ik ben niet gelovig. Maar volgens mij is een kerk bedoeld om dichter bij God te komen. Daar heb je niet veel voor nodig. Dus voor mij geen bladgoud, marmer of andere overdadigheid.
In San Millan zijn twee kloosters. Yuso bleek dicht vanwege een feestdag. De grootste van de twee, zogenaamd ook de mooiste. Maar ik wilde graag naar Suso. Gelukkig wel open. Niet veel meer dan een grot met een voorgevel. Meer heb je ook niet nodig..... Rustgevende plek, ondanks Spaanse spraakwaterval/gids.
Ook een mooie manier om de geschiedenis van Spanje te zien in de verschillende bouwstadia en bouwstijlen.

• 31 Augustus 2018 - 18:44

Rina Oudshoorn:

Heel leuk verslag van jullie reis. Lekker om nu een rustdag te hebben, Het landschap ziet er prachtig uit.Ga zo door en geniet van jullie fietsreis.